Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2012 22:06 - Перфектни ли са красивите..? или по скоро Красиви ли са перфектните...?
Автор: enigma21 Категория: Други   
Прочетен: 1410 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.04.2012 22:32


 Много ми е интересно кой пръв е казал,че жената трябва да е перфектна и красива…? Мисля ,че проблема на днешното поколение е ,че прекалено много хората са повярвали на всичко това и сега, когато мъж види жена с недостатък хуква да го прави на въпрос и на вниманието на всички.Днес до такава степен са се вманиачили над идеята да са перфектни ,че правят всичко възможно.И за какво? никой не се замисля….Само заради мнението на мъжете. А на тях пък от кога им пука..? И от кога станаха такива естети,че да определят ,кое е хубаво и кое не е,едно време това беше работа на жената . И едно време никой мъж не го интересуваше какво си облякла ,а сега ти дават и модни съвети.Не искам да ме разбирате погрешно аз не съм за това една жена да не се поддържа, аз съм против манията да си перфектен.Реално погледнато няма нищо перфектно ,то е само една фикция. Перфектността ,като такава съществува единствено и само в човешкото съзнание ,но не и извън него и след като съществува в съзнанието ни то тя е относителна. Всеки намира различни неща за красиви.Така ,че не изпадайте в този парадокс да се стремите към „Перфектността”.И когато някой ви каже ,че не сте хубави не се обиждайте , а просто го приемете ,като неговото виждане за нещата (но все пак знайте ,че той най-вероятно е от промитите мозъци вярващи ,че само перфектното е красиво)

 image




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: enigma21
Категория: Лични дневници
Прочетен: 87290
Постинги: 44
Коментари: 22
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930