Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2018 13:37 - Милан
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 1259 Коментари: 4 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Да ти казвам, този наш Милан е превъртел.Знаех си аз още кога дойде в наше село че не читава работата, но сега веке съм сигурен...луднал е.   Он с нас селяка не приказва, само с дечурлигата.Той ги търси, те го търсят, какво толкова си приказват ..не зная.   Но кажи ми де, нормално ли е само с деца да говориш...питам те друже?     Сутрин ние в тъмно одим да хванем водата, да поливаме..битка голема.   А он раницата, обувки... гаче са от войната и балкана обикаля. Що търси това диване, що?     Нема да насади дръвчета, да ги реже, пръска, бере...ягоди на лехи да гледа, компоти да прави...   У балкано..у гората...на готово да бере...ех че лесно...     Наш селяк е свикнал трудното да търси, да му кажат после аферим, работен челяк, ценен значи.     Сутрин да стане, да тропне, врява да вдигне...та цело село да го чуе че е ранил... Да се провикне на домашните, та да се разбере кой е стопанин дома.     А Милан гласеца не мож му чуеш, тихо, тихо говори... гаче ша краде, страх ли е, що ли?     Обед стане, ние легнем под дървото на сенка да починем. А он сушилки прави от дренки, шипки, гъби и какво ли не...   И мусалски чай суши..разправял на децата че бил вълшебен. Царя все от него пиел, та затуй му викали царски.     Гледам го през плета този тарикат, гледам го, псувам го и ще се изям от яд. Вечер седнем, жената бега ракийка да донесе, салатка...пием яко, както работим.   Тате казваше че кога пиеш забраваш, та на  сутринка пак да се излъжеш да тръгнеш да работиш     А не като наш Милан, ние пием, он книга чете.. Оти ти е серсемино тя..да те не рани, да не ти свърши работата?     И да ти кажа кога вечер пия, все него псувам..и на глас, високо да ме чуе  А он безсрамника погледне ме през очилата, усмихне се и гаче ме няма...     11.07.2011   ДЖУЛИЯ БЕЛ


Тагове:   блог,   къси разкази,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Браво!
16.12.2018 15:23
Друга дума под това не върви - само Браво!
Чу
цитирай
2. yuliya2006 - Друга дума под това не върви - само ...
16.12.2018 22:09
4udovi6teto написа:
Друга дума под това не върви - само Браво!
Чу


Благодаря за силната дума маестро!
Джу
цитирай
3. lexparsy - Хе. . . така ме усмихна че ей сега кат' ...
17.12.2018 11:11
Хе... така ме усмихна че ей сега кат' ходя до магазина ша нагазя през снега на преко през градинката, щот едни дечица си забравиха играчките и снега ги затрупа... Ша им ги изровя и окача на дървото с по една курабийка, че да си мислят че дядо Коледа се е разхождал нощем :-)))
Само че ще следя да не минат работливите селяни дошли на коледен гурбет да им изядат курабийките :-))))
цитирай
4. yuliya2006 - Хе. . . така ме усмихна че ей сега кат' ...
17.12.2018 13:38
lexparsy написа:
Хе... така ме усмихна че ей сега кат' ходя до магазина ша нагазя през снега на преко през градинката, щот едни дечица си забравиха играчките и снега ги затрупа... Ша им ги изровя и окача на дървото с по една курабийка, че да си мислят че дядо Коледа се е разхождал нощем :-)))
Само че ще следя да не минат работливите селяни дошли на коледен гурбет да им изядат курабийките :-))))



Усмихнат ден ти желая!
Джу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7364624
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031