Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2015 14:22 - Неочаквани приятелства
Автор: enigma21 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1158 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.03.2015 14:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Случвало ли ви се е да срещнете даден човек и едно вътрешно гласче да ви нашепва ,че трябва да се сприятелите с този човек?
Може и аз нещо да не съм наред :D ,но на мен доста често ми се случва.В училище , в университета , а сега и на раябота.
                                                            Писмо 
Запознах се с теб  не очаквано.По скоро не самото запознанство беше не очаквано отколкото мястото където те намерих. Още по изненадана бях и  ,че ще си паснем така.Не знам дали и ти се чувстваш така добре в моята компания или само аз намирам приятеля в твоето лице.Чувството е странно ,защото отдавна не съм имала нови истински приятели ,както се казва вече съм забравила какво е.Но по необясним начин те усещам близка приличаш ми на много добър човек ,което в днешно време е доста рядко срещано,толкова рядко ,че чак не знам как да реагирам.
Харесвам това ,че си откровенна с мен и ,че не се срахуваш да си споделяш. Ценя това  у хората това е едно от малкото неща което ми показва ,че са истински.Възхищавам се на това колко силен човек си  и през какви неща си преминала за толкова малко време.
И все пак ми се иска да съм част от пътя ти ,да ти помагам с каквото мога за да не е толкова трудна борбата ти,но както казах вече съм забравила как се правеше.Може би накрая ще остана само с желанието си ,но искам да знаеш ,че в теб открих един истински приятел и колкото и малко време да ни остава заедно аз го ценя ,защото от това се нуждаех да видя ,че все още има хора като теб.Знай че ме докосна истински с личността си и дори ,ако не се задържиш наблизо ,аз ще те помня и ще се моля всеки ден ти да си добре и да си щастлива. :)
Голямата ми слабост е да се привързвам към хората ,но това няма да ти го кажа за това написах това анонимно  писмо.
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: enigma21
Категория: Лични дневници
Прочетен: 87674
Постинги: 44
Коментари: 22
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930